12 Ocak 2011 Çarşamba

Bİ DUR YAAA! (Bu bir seridir!)

Gönderen Bizzat Ben zaman: 01:31
*Tam ayarladım derken birden sıcak akan, biraz soğuk açayım derken buz kesen duş bi dur yaaa!
*Elimde 28 Migros poşetiyle merdivenlerden soluk soluğa çıkarken ısrarla çalan telefonum bi dur yaaa! (en kötü günümde yanımda mısın nedir yani?)
*Regüle gününde hem beyaz pantolonu giyip hem de "Arkama baksana!" diyen kız bi dur yaaa!
*Elini tükürükleyerek poşet açıp ekmek veren bakkal amca bi dur yaaa! (ıyyy tiksindim)
*Kırmızının yeşile döndüğü saliseyi yakalayıp kornaya basan ayıbalığı bi dur yaaa!
*Çıtçıt, postiş daha da olmadı kaynak taktırıp üstüne de Brezilya fönü çektiren bebiş bi dur yaaa!
*Koltukta tatlı tatlı uyurken "Hadi kalk yataaa yat. " diyen Xman'im bi dur yaaaa!
*Yatarak baktığımda ekranı sürekli yön değiştiren ipad bi dur yaaa!
*Siyah gömlekte fossssss diyerek beyaz partiküller bırakan ütü bi dur yaaaa!
*Uykuya dalarken pattt diye yere düşüp uykumun içine eden kitap bi dur yaaa!
*Her duruma "en" ekleyen kızcağız bi dur yaaa! (bknz: "Ayy en korktuğum şey!" "Ayyy en kızdığım şey!" "Ayyyy en sevdiğim şey!" )
*Temizlik bitince beyaz fayansa düşen saç teli bi dur yaaa!
*Ter koka koka üstümden aşırtıp karşımdakine servis açan garson çocuk bi dur yaaa!
*"Siz" diye hitap ettiğim halde "sen" diye karşılık veren taksici bi dur yaa!
*Parlatıcılı dudaklarını öne uzatıp şişirerek kendini Angelina Jolie sanan Concon Su bi dur yaaaa!
*Türlü aksiyonla giyindiğim halde yine de tişörtüme bulaşan pudralı deo bi dur yaa!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

ÜSTÜNE ALINMA! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei